pondělí 8. srpna 2016

RECENZE - Cukrová vata (Jacqueline Wilson)

Jsem ještě dítě a ano, čtu knížky z dětského oddělení, takže nečekejte receze třeba na 50 odstínů šedi :D.

Kniha vypráví o mladé holce jménem Flora, ale říkají jí Floss. Víkendy strávené s tátou v jeho starém domku s kavárnou Floss miluje. Tátova kavárna, kterou většinou navštěvují jen tři stálí záazníci, ovšem není nejkrásnější podnik ve městě a ohrnuje nad ní nos i její nejlepší kamarádka Rhiannon.
Když se Flossina máma se svým novým manželem Stevem přestěhují na šest měsíců do Austrálie, stoji Floss před nelehkou volbou, nakonec se rozhodne zůstat doma s tátou. Jejich bezstarostný život však ukončí nečekaná nehoda a z Floss a jejího táty se ze dne na den stanou bezdomovci.

Mně osobně ta kniha velmi zaujala, avšak u mě pořád převládá Lízinka (na tu recenze možná později). Jacqueline má velmi čtivý styl psaní a to se mi u ní velice líbí. Nedá se od knihy odtrhnout, ať už když máte hlad, nebo se vám chce na záchod (aspoň já to tak tedy mám :D). Knihu doporučuju (kromě lidem kolem 15+, ty by to už zajímat nemuselo). Je to odpočinkový, není to nějak akční a k čaji úplně ideální.

Nevykrádejte kauflandy a začněte číst! :D Dělám si srandu, mějte se a zase někdy příště.

Btw. Dnes má Shawn Mendes narozeniny, sweet 18. Všechno nejlepší! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat