pátek 5. srpna 2016

O MNĚ

Čůůůůs (#KopírujuProoxyho #SorryNotSorry :D)
Ahoj nosorožci!

V tomto příspěvku se dozvíte několik věcí o mně, který vám nijak nepomůžou a jsou tu úplně zbytečně xD. Pokud si o mně opravdu chcete něco přečíst, jednoduše čtěte dál ↓

1. Pravým jménem se jmenuju Božena SpadlaZJabloně Křečková
2. Nesnáším když chodí nosorožci vykrádat Kauflandy, je to od nich fakt hnusný
3. Jsem divná (a tím divná, myslím fakt divná)
4. Miluju filmy, seriály a hudbu -
Mezi mé oblíbené filmy patří Harry Potter, Divergence (Rezistence, Aliance), Hunger Games, Labyrint (The Maze Runner) a všechny od Marvelu.


Seriálů nesleduju tolik, ale nejvíc jsem si oblíbila Doctora Who a Teen Wolf.
No a z hudby... Takhle, jsem Directionerka (niallerka), Belieberka, Swiftie, 5SOS fam (michael's girl), poslouchám Shawna a potom zpěváky, od kterých mám třeba jen jednu dvě písničky v mobilu a to je např. Katy Perry, Chris Brown, Ellie Goulding, Rihanna, Ariana Grande a spoustu dalších.
5. Pocházím s porodnice
6. Youtube sleduju něco přes tři čtyři roky. Moji oblíbení YouTubeři se střídali: Milovala jsem TVTwixx (nechápu jak, ale ok), Expla, DeniseTV a Hoggyho. Teď už skoro rok je můj nejvíc nejoblíbenější YouTuber Martin z kanálu Jmenuju Se Martin (je to stejnej retard jak já a to se mi líbí :3)
7. Moje nejoblíbenejší číslo je sedm, barva modrá, zvíře gepardi a jednorožci (doma jednoho chovám ale to jen mezi námi).
8. Na Wattpad píšu dva roky a vystřídala jsem už tři účty.
9. Mám hlavu
10. Twitter jsem si založila jen kvůli 1D, ale teď ho normálně používám.
11. Už od devíti let si přeju psa, zatím se mi to nevyplnilo
12. V srpnu se koukám na vánoční videa
13. Bude šesnáct faktů protože mi v řijnu bude 13 #FuckLogic
14. Na svý patnáctiny si chci udělat blonďatý ombré
15. Miluju barevný vlasy
16. Představuji se pod jménem Inari

Ok tohle je vše a... mějte se!


Žádné komentáře:

Okomentovat