sobota 6. srpna 2016

One Direction TAG

Ahoj nosorožče!

A je to tady, další TAG. Mně osobně tagy baví psát i například sledovat na YouTube a 1D tag jsem ještě nikde neviděla (kromě pár blogů), takže jsem tu a jdeme na otázkyyyyy. (Klikni na ,,čti dál nosorožče'' a dozvíš se víc).





1. Jaký člen se ti nejvíce líbí?
Jeden blonďatý irský sexouš :D. Ano, je to Niall.

2. NEPODVÁDĚJ! Z hlavy napiš, kdy se každý s členů narodil a kolik jim je.
Easyyy! :D
Niall - 13. září 1993 (22 let)
Louis - 24.12. 1991 (24 let)
Liam - 29.8. 1993 (22 let)
Harry - 1.2. 1994 (21 let)
A když bych počítala i Zayna, tak to je 12.1. 1993 (22 let)

3. Jak ses o 1D dozvěděla?
Přes kámošku, která je pomalu directionerka už 5 let. Děkuju Libuškooo :D

4. Jaká píseň je tvoje nejoblíbenější z každého alba a jaké je tvé nejoblíbenější album?
Up all night - More than this
Take me home - Over again ( ← tohle je NEJVĚTŠÍ srdcovka!)
Midnight memories - Best song ever/Story of my life
FOUR - Where do broken hearts go
Made in the A.M. - If i could fly

A moje nejoblíbenější albumy jsou TMH a FOUR

5. Čteš o nich fanfikce?
Samozřejmě! Miluju fanfikce, ale né takové ty typu: ,,Byla jsem na jejich koncertě, Niall zpíval Over again a mrkl na mě...'' potom spolu měli čtyři děti a žily štastně až do smrti. Tohle fakt ne. Doporučuji vám Motel 6, mi lu ju :D.

6. Nejoblíbenější videoklip?
Live while we're young <3

7. Kdo má nejsladší úsměv?
Ten stejný jako v první otázce ^^

8. Vaše oblíbená bromance?
Nouis jednoznačně. No a jen tak btw, neshipuju žádné z nich, jako je např. Larry atd.

9. Co bys dělala, kdyby se 1D rozpadli?
Jednou se to stane, ten den může nastat za 10 let, nebo i 5. Tak samozřejmě bych brečela, koukala na všechny klipy, fotky, spamovala twitter, instagram a všechno možný. Týden bych nevyšla z domu (pokud by nebyla škola, to bych se podle mě ale na nic nesoustředila) a nejspíš bych byla furt mrzutá a s nikým se nebavila. Vím, zní to hrozně divně, ale nějak takto si to představuju, soo.. Možná to bude úplně jiný.

10. Kolik máš v mobilu fotek každého člena?
Jelikož mám sakra málo místa v mobilu a děsně mě to s*re, tak toho není tolik.
Niall - něco kolem 150
Louis - cca 10
Liam - 5+
Harry - 2

Já vím, jsem strašná, ale já dělám screenshoty většinou vždy když vidím Nialla :D.

11. Brečela jsi někdy kvůli klukům?
To ani na prstech u rukou a nohou nespočítám. Někdy z ničeho nic, když koukám na klipy atd, někdy u silných chvilek ve filmu This is us apod.

12. Tvoje oblíbená tetování každého z členů?
No u Nialla určitě všechny ty neviditelné :DD
Liam - Ty šipky jsou boží! Ale Liam je prý nemá rád
Harry - Ti ptáci na hrudi
Louis - Kevin! :D
Zayn - ZAP

Víc otázek bohužel nemám. Snad se tag líbil a čůůs! Snědla jsem ti ponožky #SorryNotSorry

Žádné komentáře:

Okomentovat