pátek 7. října 2016

Už pár dní jsem nepřidala žádný příspěvek - a kámoška mi to skoro každý den opakuje... ahoj Eli - a za tu dobu stihl mít Niall narozky, což bylo 13. září a to už je skoro měsíc.

------------INFORMACE------------
• Zatím čtu knihu ,,Divergence'' od spisovatelky jménem Veronica Rohtová. Kniha byla samozřejmě i zfilmovaná a má další dva díly - Rezistence a Aliance. Jako další plánuju číst Sněží sněží od Johna Greena, jelikož jsem strašně natěšená na Vánoce.

• V PONDĚLÍ MÁM NAROZKY! Udělám i menší ''haul''. Od mamky jsem už pár věcí dostala, od taťky dostanu knihu, od dědy peníze a od babičky jsem dostala peníze na výlet do Rakouska (přesněji Prater a Primark, kde jsem byla již se zmiňovanou kámoškou Elčou).

• Nesnáším zasedací pořádky ve škole.
Když sedíte s kámošem, je to ok, ale pak se to zvrtne a sedíte s někým, kdo s vámi nemluví, má pětky a tak dále...Od toho, co jsem seděla minule, jsme od sebe mohli navzájem opisovat, když nám to fakt vypadlo z hlavy, ale teď je to fakt příšerný.

No a to by bylo asi vše, co se za tento měsíc událo. Na mém blogu Soy Luna máte spoustu nových příspěvků, tak se jděte podívat :))

Žádné komentáře:

Okomentovat