pátek 28. října 2016

Teen Wolf TAG

Vítejte hrosorožci :D! Já se právě teď ve dvé ráno rozhodla sepsat mé odpovědi pro Teen Wolf TAG. Bavte se.
SPOILER ALERT
1. Jak ses o seriálu dozvěděla?
• No, k tomu mám takvou menší storku... Znala jsem Dylana ale jen jako na pohled - což znamená že jsem nikdy neviděla žádný film ani seriál s ním -. No později mě to chytlo, shlédla jsem Labyrint a o pár dní později jsem narazila na Facebooku na článek s tématem Teen Wolf. Nějak mě to nelákalo a asi měsíc dva nato jsem to začala sledovat. Tadáá

2. Nejoblíbenější postava?
Bubny, trumpety a harmoniky prosím... Stiles, jako asi u 99 % lidí. To 1% je moje kámoška, ta má ráda Dereka.

3. Nejoblíbenější díl?
No, nejzajímavější byly ty, kdy Stilese ovládla nogitsune a podle spousty lidí je nejlepší díl 3x08. Asi nebudu souhlasit, protože můj nejoblíbenější díl je ten, kdy se Stiles zbavil nogitsune → 3x22

4. Nejoblíbenější pár?
Já a Stiles samozřejmě, Stydia a Scallison.

5. Nejméně oblíbená postava?
GERARD! Jak já ho nenáviděla! Další koho jsem neměla ráda byl Jackson.

6. Nejoblíbenější hláška?

7. Co tě nejvíce překvapilo?
Eidenova smrt, Jennifer a taky to kdo je Mecenáš (Meredith ahooj)

8. Co myslíš, nebo doufáš že se stane v 6. sérii?
STILESI SUNDEJ SI TRIČKO NEBO DOJDU NA NATÁČENÍ A SUNDÁM TI HO NÁSILÍM, dik.

Tak otázek bylo osm a doufám že se příspěvek líbil. Ahoj!








Žádné komentáře:

Okomentovat